God Lördag!

Jahopp, då har det blivit ännu en Lördag. Solen lyser ute och det är 6 minusgrader. Det var vädret det :-) Började morgonen med att jag vaknade av att telefonen ringde. Dock så tror jag jämt när jag vaknar av det att det är alarmet dom första sekunderna tills jag ser ett telefonnummer på displayen. Här har vi nyss käkat eller för 2 timmar sen. Så det är inte så mycket nyss över det. Bara jag som tycker att det känns som det. Sitter just nu i soffan med laptopen, i mjukisbyxor. Blir väl och använda den mer ett tag nu eftersom skärmen börja gå sönder på den stationära. Börjar med att när man startar den så är det helt svart på halva skärmen. Det går dock bort efter någon timme *doh* Sen är det svart mest hela tiden på den högra nederdelen och på den vänstra. Så, ja den behövs bytas ut. Senare idag så ska vi ut och fixa Lördagsgodis.

Tre bilder. Den första är från förra helgen efter jag hade duschat så håret är fortfarande lite blött där och dom andra från idag.


Kommentarer
Postat av: Erik

Ler va mysigt ni har de=) Kram på dig

2011-02-12 @ 17:47:40
Postat av: Domi

Sjukt vackert ansikte..

2011-02-17 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0