Hello sunshine!

Nu har jag suttit och druckit kaffe här. Det blev iallafall som så att en kompis dök upp igår med en påse ostbågar och några ölisar. Sen satt vi och tjöta hur länge som helst. Eller till 1 på natten iallafall. Vi hade på en film med det blev inte att vi kollade på den så mycket. Vi hade livliga diskussioner som fyllde tiden istället.

Nu är HV på toppen igen *pustar ut* Det var ju nästan så att man kolla om grisarna börjat flyga när Skellefteå var först. Då är världen helt upp och ner ;-)

Idag har vi även lekt i solen. Kameran och jag :-P Så det blir en bildbomb här nu.

Det är by the way grymt coolt när mina ögon speglas i persiennen. Bara så ni vet :-)



Hur galen ser inte katten ut på en skala.


Måste ju ha en bild med mitt kära kaffe ju :-)

Kommentarer
Postat av: Erik

=)

2011-02-20 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0