If it wasn't for bad luck. I would have no luck at all.

God kväll!

Det blev igår att jag somnade redan vid 21 tiden. Jag skulle kolla på parlamentet tänkte jag. Men det höll jag ju mig vaken under. Nääää jag vaknade till när det var slut och sen gick jag och la mig för natten. Det tär på krafterna att ha börjat jobba igen :-o

Idag blev det ciabatta bröd till frukost och kaffe. Gick upp vid 8 och fixade det. Sen så bakade jag lite och det tycker Oliver är dunderkul. Han fick äta det som en efterätt efter käket. Själv så gillar jag inte och äta sånt. Smakade lite på en och det gick väl an men inte mer än så. Så nu har jag en stor skål med grädde som jag inte vet vad jag skulle göra av. Vispade upp allt eftersom det var sista dagen idag på den, det var därav genidraget att baka kom. Jag fick ju någorlunda ont i armen av allt vispande. För jag är inte sån att jag använder el visp. Nä, här vispas för hand ;-P Det är coolast *döh* :-D

Har lite ölisar kvar sen igår eftersom det blev att jag bara drack en. Så det blir det ikväll.

Nu ska jag göra käk.


Kommentarer
Postat av: Erik

Mysigt=)

2011-02-26 @ 22:10:14
Postat av: Hemlig

Jäklar var fint ansikte du har....

2011-02-28 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0