Just wish the trip was through.

Fy faaan vad jag har spytt inatt. Känndes som ett evigt helvtete som aldrig skulle ta slut. Men nu är det något bättre. Mår illa men spyr inte längre.

Och inte blev det bättre i hockeyn igår. Låg i soffan och följde det via internet och spydde emellanåt.

Sa till Oliver att "vi kan ta en promenad till affären senare" Vilket han ville helt klart. Det vart vädligt tyst från honom tyckte jag så jag frågade vad han gjorde. Då vrålade han "VÄNTAR PÅ ATT DU SKA HJÄLPA MIG KNÄPPA JACKAN" Haha, då stod fullt påklädd med ytterkläderna på och väntade vid dörren otåligt. Han missade tydligen ordet SENARE. Så jag fick klä på mig jag också och så gick vi ut.

Tog med mig kameran och tog lite bilder under vår promenad.




Och denna ska jag kalla "Lika blek som snön" Haha, jag skulle kunna kamoflera mig i snön och inte synas *buuuh*

Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe otålig :P hehe

2011-02-16 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0