Loooove is in the air.

Nu är vi hemma igen eller har varit det ett tag. Har hunnit äta och det. Katten hade lagt sig tillrätta i min nybäddade säng märkte jag. Då passar man på.

I affären märkte jag att blixtlåset hade åkt ner precis som på bilden där och då lyckades jag med det möjliga att fastna med vanten i blixtlåset. Jag känner mig som en vandrande komedifigur. Men kul var det :-) Jag brukar ju ha mina tillfällen just vid affärssammanhang. Jag har hittills vart med om att kassarna gått sönder ett antal gånger. Korgen gick sönder en gång så massor av ölisar gick sönder där. Så fick gå och hämta nya.

Ikväll blir det att tillbringa tiden med Oliver och även min love of my life. Det är vi mot världen ölen och jag <3

Ser väl hur kära vi är.






Åt även glass som förrätt. Vart lite "fel" där :-P

Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe mysigt

2011-02-18 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0