Tillbaka till verkligheten.

Några timmar efter jag skrev mitt förra inlägg så steg febern till 39.9. Det känndes som att det brann i hela kroppen samtidigt som man frös. Har haft hög feber ända tills igår då jag hade 39.5. Idag är det första dagen jag är helt feberfri. Har levt på enbart halstabletter och Coca cola. Så jag kan ju säga att jag var måttligt yr när jag väl började röra på mig lite mer. Mådde illa som bara den och var tvungen och inleda dagen med att spy *bläää* Men det kom inte så mycket ut där eftersom det ekade rätt så tomti magsäcken. Men det vart iallafall bättre.

Ikväll så ska det bli pizza iallafall så jag får äta ikapp allt riktigt ordentligt :-D

Tog några bilder idag. Den första på mitt nya plagg som jag köpte när jag var ute med kompisen i Tisdags och den ena på Oliver i trappen :-)



Kommentarer
Postat av: Erik

=)

2011-02-04 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0