When it's good, then it's good,´till it goes bad.

Tjolahopp!
Är hemma och är förkyld till tusen miljarder.  Har haft problem och andas med näsan när jag försökte sova. Så det blev att jag satte mig upp och åt ostbågar. Sen lyckades jag somna....tydligen. För morgon vart det. Sonen vart ju även magsjuk i helgen. Så nu går vi här och slappar. Jag i mina slapparkläder som man ser på bilden. Toppen har en förmåga att åka ner. Men det struntar jag i :-P Katten ville även vara med på ett hörn i bilden.

Nu ska vi slöa vidare. Har vi tur kanske vi orkar ner till affären. Men annars så finns det lite och käka. Så det är inget akut.


Kommentarer
Postat av: Helena

finna bilder=)

2011-02-16 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0