Working hard.

*Phu* Nu har jag precis blivit klar med tvätten. Var lite seg med tvätten denna kväll vilket jag inte brukar vara för jag har nämligen aldrig fått erfara hur det blir när tiden är ute. Man har nämligen (och tydligen) på sig och bli klar med allt tills 22:15 och POFF så gick strömmen av när jag stod där och vek så det vart mörkt. Men det gick rätt så bra. Kom knappt ut dock sen. Jag försökte låsa upp dörren med det vanliga låset och det gick inte. Då fann jag ytterligare ett lås längre upp på dörren och den fick man ta. Då kan man inte komma in med nyckeln från andra hållet.

Och hockeyn gick åt h*vte denna gång också. Så nu är HV bara tvåa på listan. Bläääää.

Aja, snart blir det sängen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0