Frosen.

Åhh, vad jag fryser. Har ont i varenda muskel i kroppen och börjat få känningar i halsen. Så gissa vem som fått feber. Jo, jaaaag. Började känna av det här bara för någon halvtimme sen så det går fort.

By the way så skulle jag få på mig ett bälte i helgen som jag hade senast för några månader sen. Det bältet har tio hål och då använde jag mig av det 7:de hålet. Nu gick det bara till det 2:a så det är precis så jag får på mig det. Jag har inte ställt mig på vågen sen sist så jag vet inte hur det står till där. Men jag får väl kolla det någon dag.

Nu ska jag gå och frysa vidare.


Bilder jag tog imorse vid 9 tiden. Den åker jämt och ständigt flygplan här över så jag föreviga det på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0