Igår (eftersom jag är en sömntuta)

Jag skulle ju egentligen skrivit igår om dagen men var så trött så jag somnade redan vid 21 när jag skulle kolla på ett program. Höll mig vaken den första halvtimmen av programmet men sen var det kört. Vaknade när allt var slut och då gick jag upp och släckte allt och sen gick jag och sov.

Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om.  

Efter jobbet så ville en kompis gå till Burger King så då blev det att jag fick följa med och även Oliver. Vi käkade där och Oliver lekte sen i lekhörnan där. Sen snodde vi en sån kungakrona som är på bilden där bakom. Visserligen tror jag man får ta en sån. Jag chansade på det iallafall :-D Det var dock inga väktare som kom ut och hämtade mig :-P

Efter det gick vi in på Ekohallen. Kollade runt där och Oliver fick ett sånt arbetsbord och ha verktyg på. Sen hittade vi en käpp med plingklocka och spritflaska på. Gick med den till kompisen och sa "Den hääär ska du ha" och han tyckte den var rolig. Men inget som var aktuellt än :-D

Efter det så gick jag och klippte Oliver hos frisören eftersom han började bli långhårig och han har sagt att han vill inte ha tjejhår. Så då fick det klippas.

Sen blev det hemåt och montera ihop arbetsbordet. Dock så står det att det skulle säga "Clic" när man ska fästa ihop bitarna. Jag tyckte det lät mer "PANG" när jag höll på dock :-/ :-D Det slutade med att den blev hel och klar ändå :-)

Så det var gårdagen.

Idag har jag bara jobbat och städat lite här hemma.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0