Nachokväll.

Ikväll hade jag och sonen nachokväll. Blev så sugen på det. Har inte ätit det sen tonåren. Så det är ett tag sen :-D Åt det en gång när vi hade en kväll med massor av kompisar. Andra gången var ute på ett sånt uteställe. Och trejde gången nu. Så det var på tiden. Hällde i några liter ost som smälte i det hela. Jag älskar nämligen smält ost :-P Det brukar jag även ha när jag gör vanlig köttfärsås. Men se, jag är nyttig. Har minsann 5-6 gurkhalvor och några blad sallad *moahahaha*

Sen gjorde jag nu inläggen lite större. Kännde jag ville ha lite mer plats så jag kunde få in ännu större bilder. På määääj :-P Brukar ju annars förminska dom. Tills jag kom på nu att jag är ju snyggare ju närmre jag kommer *moahaha* Ungefär så :-P Sen struntar jag i att grisen och allt det kommer längst ner. Jag är alltså fullt medveten om det.


Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe Ser Mysigt ut;)

2011-01-07 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0