Still got the fever.

Bläää!

Har i stort sett antingen suttit här framför datorn med en filt över mig eller så har jag legat inne i sängen framför tv:n. Mest av det sistnämnda. Men samtidigt är det den enda gången jag verkligen kan ligga och glo sådär. Annars måste jag ha något att göra. Är det något på tv jag ska titta på så äter jag oftast eller gör något annat samtidigt. Så jag får väl njuta av passitiviteten. Och alltid när jag har feber så finns det alltid något att titta på. Kanske beror på för att man sover när det är dåligt och att det som är bra går på natten. Vad vet jag :-) Brukar alltid hitta något riktigt bra då.

Nu ska jag fortsätta med och ligga i sängen och kolla på tv/sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0