Well, everybody heard about the bird.

Åh, vad jag är dålig på att skriva här :-D Det blir oftast att jag bara tänker på det och sen inte gör det. Har helt enkelt bara inte orkat att sätta mig och formulera ner lite text. Men jag får summera veckan i den här texten istället nu när jag orkar.

Jag var absolut inte redo att åka och jobba på Måndagen. Var såhär [-] nära att typ ringa och säga att jag var magsjuk eller nåt. Men så tänkte jag att det var nog inte så bra. Det kan ju komma en dag då jag kan behöva det samtalet bättre och man kan ju inte vara hemma stup i kvarten bara för att man vill. Nä, det gjorde jag tillräckligt under högstadiet ;-) Men just den måndagen hade jag inte somnat förräns klockan 2 på natten och sen upp halv 6. För jag hade ju självklart vänt på dygnet under helgen och det var den tiden jag brukade gå och lägga mig då. Men iallafall jag var ovanligt tidig ändå på morgonen eller för snabb så jag hade då tid och gå runt och ta kort i mörkret.

Sen under Tisdagen så ramla ALLT mitt skräp ut från skåpet. Jag har nämligen ett skåp där jag samlar pantflaskor och återvinningsskräp men det blev till slut för mycket så skåpet öppnade sig och allt ramlade ut. Så jag samlade ihop lite eller mycket och gick ner till återvinningen så nu återstår bara alla pantflaskor som ligger i två stora svarta sopsäckar fyllda. Men det är mycket mer plats därinne nu iallafall. Oliver passade på och ta några pantflaskor och spelade bowling i hallen. 

Igår var jag med en kompis och åt kycklingkebab. Och sen några liter chips tillsammans med en film.

Dom två sista bilderna är från idag. Min vikt och tempraturen ute. Vägde mig sist i slutet på November och då var det 46.4 så det går uppåt. Har märkt det på mina byxor nämligen så var tvungen då och kolla nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0