Sommaren i city.

1:a Juni är här så nu har sommaren kommit och det känns också. Igår var det upp mot 30 grader varmt. Idag är det något svalare med 19 grader celsius. Skulle egentligen skrivit här igår men så glömde jag kameran i Olivers dagisväska kom jag på då. Så där har den legat inatt. Tycker det är så tråkigt utan bilder så då skippar jag att skriva istället.

Igår fick jag årets första fästingbett. Inte för jag brukar ha det. Var nog flera år sen. Men ändå :-) Så nu är det rött och svullet på min högra hand.

Nu är det några dagars ledighet. Wihoo :-) Lite som ett mini-sommarlov.

Annars så har jag precis städat, ätit och spelat lite på datorn.

Bilder från i Måndags.

Kommentarer
Postat av: Erik

:-)

2011-06-02 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0