Header.

Ja som alla säkert ser så har jag ytterligare en gång skaffat en ny header däruppe. Hade tråkigt och höll på lite med bilder. Såg då en bild jag hade tagit (av någon anledning) på tv:n. Så höll jag på med ljuset lite så allt runtomkring blev mörkt och då kom jag på att man kunde göra en header av det. Så min tv får vara med på den <3 Och jag har inget fancy program utan jag gör allt i Paint. Det går även det.

Märkte även att musiken har kommit till den andra sidan. Så nu ska jag vara så jobbig att jag tar en ny låt på autoplay *moahahah*

Oh ikväll är det hockey på tv. Men vågar man titta på det ens? Det är ju HV den här gången och dom är inne i en liten svacka nu tydligen, hähä, eftersom det går så dåligt. Det blir säkert att jag kollar.

Nu ska jag duscha.

&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0