Here I go. Playing star again.

Fyyy, vad jag har haft mycket och göra i veckan. Det har inte bara varit jobb utan också möte med Olivers skola, tandis och har haft fullt upp med mycket annat.

Kan ju försöka summera veckan så gott det går.

I Måndags skulle jag ju till jobbet. Men hela dagen började med att jag inte fick på mig byxorna. Det gick bara inte och knäppa dom hur mycket jag än försökte. Alla andra byxor är nämligen på lagning så jag hade bara dom. Så jag fick dra på mig leggings istället. Kan ju knappast ringa och säga att jag inte kan komma pga av att jag inte kan knäppa byxorna ^^

På onsdagen var jag hos tandis och där upptäckte han hål EMELLAN tänderna. Beror på att jag inte använd tandtråd sa han. Så det fick jag när jag gick. Så nästa vecka blir och bekanta sig med borren hos tandis. Men det var ju en piece of cake att dra ut en tand så då ska det väl knappast vara värre att laga ett litet hål.

Sen efter tandis var jag på möte med Olivers skola som han ska börja på i höst. Dom ville veta lite om honom så dom visste hur dom skulle gruppera klasserna.

Idag har jag jobbat. Fixat en ny skärm till den stationära. Köpt en matta och även handlat. Olivers hade beställt köttbullar och stuvade makaroner så det har vi ätit. Sen har jag möblerat om lite och även städat.

Nu blir det en ölis och slappa! Så nu blir det ingen mer aktivitet för idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0