Jag ångrade mig.

Jöpp, nu har jag gjort ytterligare en header, haha. Tog en gäng nya bilder idag och tyckte dom gav en bättre känsla med tanke på titeln. Så jag bestämde mig för att använda mig av dom istället.

Jag är så fruktansvärt rastlös nu när jag inte jobbat på ett tag. Har städat om bara den. Sen kom det några killar och kollade ventelationen. Har sedan sorterat tvätt och skräpet i skäpgarderoben. Oliver vaknade redan vid 07 och började dilla om att gå upp. Öhh, jag har sovit dåligt inatt så då var ju jag helt DÖD så näää. Det blev att han satte på tv.n och kollade på Bolibompa medans jag låg i sängen. Sen vid 9 gick jag upp. Sakta men säkert.

Annars har jag druckit kaffe nyss och nu blir det käk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0