Once a tickle, now a rash.

Hellu i mörkret.

Nu har jag precis smörjt in Oliver "koppar" med salva innan han gick och la sig. Han börjar besväras lite mer av dom då dom kliar och gör ont. Speciellt dom i hårbotten. Själv så har jag bara sju på ryggen. Oliver räknade dom glatt imorse när jag låg i sängen. Satte han sig på sängkanten och "EN, TVÅÅÅÅ, TREEEE, FYYYYRA....." Så det vaknade jag av. Men det kan ta mer tid för vuxna innan det bryter ut ordentligt. På Oliver har det ju gått jättefort jämfört med mig. Men det är ju så det ska vara.

Ikväll blir det lugnt med hockey på tv. Det går ju bajs för HV. Men det tror jag dom flesta vet :-P

Såhär ser det ut på Olivers ben om nu någon mot allt förmodan undrade ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0