Busy as hell.

Detta har blivit en fullspäckad vecka. Det har varit möte med Olivers skola som han ska börja i, gårdsfest med hans dagis. Det var lite lotter och sånt och Oliver vann två gånger. Det var tur det annars hade han blivit sur. Han är en fruktanvärt dålig förlorare.

Sen har jag blivit hembjuden på vin och middag av en arbetskompis. Haha :-) Fast det har jag inte gått på än.

-Vet du var katten köper sina kläder?
-Nä?
-Ur katalogen.
HAHAHAHA!

Så låter det här hemma just nu. Oliver drar det skämtet hundratusen gånger.

Idag har jag varit ledig så det har blivit städning av både hem och kylskåp. Tog ut hyllor och lådor och diskade av det.

Och så har en kompis varit här.


Såhär såg jag ut en dag i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0