In the darkness

Hellu i mörkret.

Jag har precis kommit hem från affären och nu ska jag alldeles strax göra käk. Det var just därför jag behövde handla annars hade jag inte haft någonting och äta. Suprise :-O

Kom på imorse precis när jag hade slagit upp ögonen att "visst fan, det är ju vintertid nu" Men det gör inget för mina klockor ställer om sig själva så därför behöver jag egentligen inte tänka på sånt. Och så gör jag det ändå. Slösar på resurser däruppe :-P

Annars så har det inte hänt så mycket förutom att vi höll på att krocka en dag. Det var en bil som körde rakt ut från en annan väg utan och kolla sig för så då fick min kompis tvärbromsa. Det var precis så vi klara oss från att kollidera med den.

Nej, nu börjar jag bli hungrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå läcker du är!!!!

2011-11-11 @ 16:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0