Bird is the WORD.

Kom på att det var längesen jag tog en vågbild. Inte för att någon är intresserad, men ändå :-) Sist tog jag en den 16 Januari och då stod den på 47.5 Nu ca 8 månader senare så har det blivit 4,6kg mer. Tog bilden imorse innan jag hade ätit och allt. Dock så tycker jag att jag ser precis lika smal ut men mina byxor håller inte med :-D För det är många som blivit för små. Men som sagt jag ser det inte medans andra gör det. Jag undrar hur många kilon jag kan gå upp innan jag ser någon skillnad. Men det är klart. Jag ser mig precis varenda dag och då kanske det är svårt och se skillnaden. Någongång kommer jag väl till insikt :-D

Nu har jag druckit kaffe klart och snart ska jag påbörja käk.

Och nu somnade min fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0