Halv stång.

Säg vilken stång som inte är på halv i denna staden idag. T.o.m O's skola hade den på halv stång.

Nu ska jag gå och duscha. Sen blir det lugnt resten av kvällen. Är så trött på kvällarna och däckar redan vid 21 oftast. Inatt vaknade jag till dock vid 00 och gick upp och åt chips. Har jag sånt hemma så blir jag alltid sugen på det. Kan inte somna om annars.

Anledningen till att jag också är trött på kvällarna är att jag varit ute och gått mer på sistone. Har t.ex gått hem från jobbet flera gånger i veckorna vilket är, som jag sagt innan, 8km. Och det tar ju på krafterna. Många skavsår på fötterna har det blivit. Så jag går med bamseplåster på mig hela dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0