Ledig dag.

Idag är jag ledig eftersom Olivers skola är stängd pga planeringsdag. Så idag har det blivit hyfsat lugnt. Vaknade klockan halv 7 imorse, knäppte på vakna med the voice och drickte (eller drack heter det ju men jag säger drickte) kaffe. Gick runt och småstädade också.

Nu ska vi snart gå ut till affären efter att ha ätit, vad ser ni på bilden, och diskat. Eller jag har diskat rättare sagt.

Jag påminns ständigt över att jag snart fyller år också. Gah. Kompisar som vill ha firande av något slag och har köpt presenter och så. Här ska det firas att jag kommer ett steg närmare döden. Haha ;-) Nämen det är väl mer hur jag ser på födelsedagar. Åtminstone vuxenfödelsedagar. För barn är det ju annorlunda såklart. 
Men det är kul också att folk uppmärksammar en så jag ska inte vara sån ;-) Vi firar ju att jag en gång föddes till jorden och fortsätter förgylla den med min gudliga existens. Ja så måste det vara :-D

Så nu har ni fått en inblick i när jag tänker och grunnar. Elle tänker och funderar kan man också skriva. Nu ska jag bege mig uuuut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0