Long time.

Blääää.

Ja, nu var det länge sedan jag skrev här. Jag har tänkt på det väldigt länge att jag ska göra det. Men det är mycket som stannar i tanken också. Iallafall det. Sen har min bärbara datorn blivit knäpp så det går inte och ha internet i den. Det har väl någonting med USB portarna att göra. Ibland fungerar dom och ibland inte. Så det får vara min speldator tills vidare. Trodde först det var någonting fel på internet eftersom det gick så seeeegt på den bärbara. Men sen provade jag på den stationära och där gick det fin fint. Så det kan ju inte ha med internet och göra.

Nog om det.

Ikväll blir det lugnt här. Det blir och käka varmrökt lax, chips och kanske några öl   *vissel*

Har inte tagit några direkt nya bilder så jag drog fram en "gammal" som jag inte visat. Har tagit den i en konstig vinkel så man får vrida på huvudet. Beror väl på vad man vill titta på iof :-) Själv så har jag fått ont i nacken av att vrida på huvudet så många gånger.

8 Juli 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0