Buhu

Ja, nu känns det bara som att jag skriver här när jag är sjuk men det är ju just då också jag kan ta mig tid att skriva här för jag orkar inget annat.

Alla vet nog vad jag tänker skriva. Ja, jag är sjuk IGEN. Hann vara frisk i lite mer än en vecka och idag fick jag halsont som blev värre och värre och nu när jag kom hem så var tempen på 38.6 :-/. Visserligen är jag van och vara sjuk jämt och ständigt. Varje gång jag nämner att jag är sjuk till någon så säger dom; Men du är ju jämt sjuk. Japp, mitt immunförsvar har aldrig varit bra.

Nu väntar jag på Oliver. Han är nämligen hos en kompis. Så jag kan inte riktigt gå och lägga mig än.

Bild från mitt förra sjuktillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0