Förkylning from hell.

Ja, idag vart den en hemmadag eftersom Oliver var fortfarande lite sjuk. I takt med att han blev piggare under dagen så blev jag bara sämre. Så nu ligger jag här fyra på natten med nästäppa, halsont så jag låter som en kråka, hosta och feber from hell. Sover bara korta stunder så jag har vaknat en miljon gånger känns det som. Så då tänkte jag att jag kunde skriva lite här från mobilen. Har drömt väldigt mycket dock.

Det har kommit mycket snö här nu. Var ute tidigare idag för att köpa julmust och jag tror mina ben fick en nära döden upplevelse av kylan och då var det ändå runt -4 grader. Note to myself; Klä på dig varmare kläder. Haha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0