Friskis

Ahh, nu ska jag passa på att skriva lite när jag är någorlunda frisk för en gångs skull. Har ingen feber men halsen är inte bra. Rethosta och låter konstig som bara den, så det är lite ansträngande att prata. Ja, så var det med det friskis inlägget, haha :-)
 
Imorgon blir det att försöka packa. Ska åka bort på söndagen över jul och sen även över nyår så jag kommer inte vara hemma på ungefär två veckor. Så det gäller att inte glömma något. Får ju även hoppas att förkylningen går över snart också. Det kan ju vara kul att kunna få några ord sagda ;-) Haha, ja just det, som sagt, friskis inlägg var det, ja.
 
Annars så har jag inte så mycket mer att skriva. Oliver gick och la sig väldigt tidigt av någon anledning. Annars så brukar han ju vilja vara uppe längre. Det är ju typiskt, bara för att det är lov nu ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0