Välkommen till feberland...

Sitter här nu med feber, fryser och väntar på pizza.Och så har jag vrickat foten. Den somnade nämligen så när jag skulle gå så vek den sig bara så jag ramlade ner på golvet och då lyckades den vrida sig på något sätt.

I tisdags var O och jag i stadsparken och grillade med ett gäng kompisar. Vi hann dock inte vara där så fruktansvärt länge förrän det började spöregna så det var bara att åka hem. Men lite hann man med iallafall :-)

Här är en kille med självsäkerhet som visar stolt upp sina fjädrar ;-) Det är är nämligen bara hanarna bland påfåglarna som har en sådan "fjädersvans". Vet inte riktigt vad det heter.




Och en get....eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0