Ledighet.

Nu är det massor av ledighet som står för dörren. Igår vart det även en ledig förmiddag för O och mig eftersom han hade läkarbesök ännu en gång. Ska på besök dit imorgon också.

Nu har jag precis duschat och snart blir det affären. Sen får man se vad dagen bjuder på. Blir nog lite spelande medans håret torkar.

Som ni ser har jag fortfarande inte dumpat vinterjackan.

Insane :-D

Nämen vädret har varit så knepigt så man vet knappt hur det ska bli. Men snart borde jag väl kunna byta jacka. Har inte så stort utbud hemma i hallen dock. Har en jättetunn och vinterjackan. Och även en regnjacka. Jätteintressant ;-) Jag förstår att alla antecknar för fullt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0