Sun & light.

Hellu.

Nu är det kväll och snart är helgen över. Vaknade upp lite småkrasslig i halsen och allergisk i ögonen så det tog en stund innan jag såg något igen. Lite suddig morgon. Det krassliga gick dock över det med. Idag har det varit hyfsat varmt så dagen startade på balkongen med mitt kaffe. Sen har det blivit att spela Silent Hill och har även varit ute en sväng.

Imorgon det blir det en tidig morgon. Först ska dock O till läkaren sen blir det skola för honom och jobb för mig.

Och, ja något intressantare än så hade jag inte att skriva :-D Kanske är därför jag skriver så sällan för jag inte har något direkt att skriva om. Så nu vet alla det! :-P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sjukt snygg

2012-05-16 @ 14:30:08
Postat av: Sheriffen

Så sjukt snygg

2012-05-16 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0