Snö och julskinka.

Idag har det faktiskt snöat :-) och enligt väderprognosen så ska det fortsätta med det dom kommande dagarna. Jag trodde nästan vi skulle sluta ha några årstider. Sommaren var ju nästan ingen sommar eftersom det regnade större delen av tiden med 10 graders värme. Och fram tills nu har det varit ovanligt varmt för att vara November. Men nu så :-)

Idag har jag även ätit julskinka. Dom sålde det på Willys så jag tänkte,why not :-) Så det åt jag nyligen. Köpte lite glitter också när jag ändå igång och har satt upp det.

På tal om jul så är det snart dags för jobbets julfest. Men jag tvekar på om jag ska gå. Dock blir det ett väldans tjat på jobbet om man är det minsta lilla tveksam. Haha :-)

Nu ska jag bädda rent sängen så den är fin när jag ska lägga mig sen.

Igår vart det ett besök på Burger King där Oliver tappade bort sin mössa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0