Brandlarm.

Hellu.
 
Här sitter jag och fryser. Man börjar alltid frysa mer när det blir kallare ute, även inomhus. Aja, idag blev vi överraskade av brandlarmet på jobbet. Mitt i fikapausen. Vi trodde först det var en övning men det var det icke. Det var någon kabel som hade börjat brinna. Dom håller på att bygga om i en viss del av lokalen så det var väl något med det. Brandkåren kom iallafall medans vi stod ute. Jag sprang ut i t-shirt så det blev lite kallt :-)
 
Fick veta dessutom idag att en som jag känner har fått sin bok utgiven. Så den måste jag kolla in. Denna är det om någon undrar; http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9175330210
 
Lite bilder från veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0