Min relation till skosnören.

Jag måste ha gjort skosnören något illa i ett tidigare liv för jag har alltid haft otur med sådana. Mitt problem är att dom går upp hela tiden oavsett hur jag knyter dom. Ett tag var problemet att dom var för långa så jag brukar korta ner dom så jag inte kan trampa på dom när dom är knutna. Men dom lyckas på något magiskt sätt ändå gå upp. Nu har jag knytit dom så mycket som det bara går och ändå gick dom upp 5 gånger på 10 minuter. Ahhhhh!! Medan jag gick och knöt skosnörena så filosoferade på detta så jag tänkte att jag kunde dela med mig mina djupa tankar om skosnören :-P
 
Så ser mina problem ut. Eller det är mer en irritation som jag gått och hållt på i alla dessa år. Så nja problem är det nog inte ;-)
 
Nu ska jag spela lite Slender medan jag väntar på att käket ska bli klart.
 
See Ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0