Sjuk

Har nyligen kommit hem från jobb. Det blev att jag fick gå hem lite tidigare eftersom jag fick feber på förmiddagen. Har haft sådan där huvudvärk man har vid feber ända sen imorse. Handlade lite även innan jag gick hemåt så man har lite till kvällen, som snacks och dylikt, dock är det inget som känns lockande just nu, men det är ju rätt så tjurigt om man skulle bli det och inte ha något hemma. Sådan var jag förr i tiden. Jag köpte det jag var sugen på i affären så ville jag inte ha snacks/godis/öl eller vad som helst just då så köpte jag det inte och sen blev man oftast sugen på det när det blev kväll :-S Så det är bätte att ha hemma.
Nu vill jag mest bara lägga mig och sova. Så jag får väl göra något liknande.
 
See Ya!
 
 
Det var riktigt dimmigt ute.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0