26 ÅR.

Häääj! :-)
 
Ja, jag lever fortfarande. Ledsen och göra er besvikna ;-) Haha, nädå. Det har varit mycket i sommar och mycket sjukhus. Men det tänker jag inte trista ner mitt födelsedagsinlägg med. Jag kände att jag var tvungen och göra come back nu när jag blivit ett år äldre. Så nu har jag blivit 26 och ungdomens år är förbi.
 
Vad som händer just idag vet jag inte. Har fått lite presenter med posten och i helgen blir det väl något typ av firande. Jag är ju dessutom ledig idag från jobb.
 
Dessutom har jag blivit luggägare och gjort om håret helt. Så nu är jag ju nästan lite för snygg för denna värld. Men det får gå ;-)
 
HAPPY BIRTHDAY TO MEEEE

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du är jätte söt :). Grattis i efterskott!

2012-10-06 @ 08:04:35
URL: http://blogg.itslav.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0